Retur og bytte

Nem og hurtig bytteservice

Hvis du ønsker at returnere din vare

Jeg giver dig en hel måned til at returnere dit køb. For at gøre det nemt har jeg lagt denne seddel i pakken omkring, hvordan du bytter dine varer.

Alle returvarer skal sendes til:

Sygeplejebutikken.dk

Hodsagervej 35

7451 Sunds

Bemærk vi udbetaler altid penge til det kreditkort/mobilepay du har betalt med.

Ekspeditionstid er 14 dage. 

Bemærk vi henter ikke returpakker i pakkeshops, disse pakker vil gå retur til dig.

Skokasser må ikke være yderste forsendelsesemballage.

Byttevarer skal returneres i pose/pakke. HUSK at angive det ordre nr du har bestilt med.

Vi har lav fragt, så hvis du ønsker din vare byttet, skal du selv betale fragten ind til os. Du kan købe en returlabel på https://www.sygeplejebutikken.dk/returlabel her. (Her vil afsender-modtager information automatisk udfyldes på din returlabel, du modtager på mail) Dette gør returneringen lidt billigere for dig. Det er ikke et krav du bruger vores returlabel.

 

Besked til pigerne i returafdelingen

Dit navn: __________________________________________________

Telefon nr: _________________________________________________

Dit ordre nummer for bestillingen af varen:_______________________

Vare der returneres: _________________________________________

Evt. note til orderen: _________________________________________

 

 

Hvis du ønsker at bytte en vare

Opret derefter en ny separat bestilling på hjemmesiden med den ønskede størrelse. Hvis prisen har ændret sig, bedes du bestille varen til den aktuelle pris vist på hjemmesiden. Efterfølgende kontakt os med det nye og det gamle ordrenummer, så sørger vi for at justere prisen og tilbagebetale prisdifferencen, så du får varen til samme pris.

BEMÆRK venligst, at Sygeplejebutikken ikke bytter graverede varer.

 

Reklamationen/fejl i bestilling.

Hvis der er lavet fejl fra vores side, skal Kundeservice på info@sygeplejebutikken.dk altid kontaktes, inden du sender ind.

Hvis du har en reklamation

Vi behandler alle vores reklamationer skriftligt. Så vi beder dig sende din reklamation til vores Kundeservice:

info@sygeplejebutikken.dk

Du sender en kort beskrivelse af fejlen, du oplever samt billeder af produktet.

Det er vigtigt, at billederne viser varen i sin helhed – både fra for- og bagsiden – samt et tydeligt billede af fejlen.

Hvis det er sko, du reklamere over, ønsker vi også et foto af skoens ydersål.

BEMÆRK venligst, at behandlingstiden for reklamationer kan vare op til 14 dage. Vi vender tilbage til dig pr. mail.