FAQ
Få svar på dit spørgsmål her
Under FAQ (Frequently Asked Questions) kan du se, hvad mange af vores andre kunder har spurgt om. Og måske finder du svaret på dit spørgsmål her.
Du kan finde svar på spørgsmål som fx: “Hvordan er bytteservicen i Sygeplejebutikken?”, “Hvad med Reklamations proceduren?” eller “Hvordan køber man i Sygeplejebutikken?”.
Husk du har fuld bytte- og returret, hvis dine varer ikke passer eller lever op til det du forventede.
Husk alle kan handle hos Sygeplejebutikken, både private, EAN og CVR.nr. alle er velkommen.
Betaling med EAN
Man kan sagtens betale via EAN på Sygeplejebutikken, vi har gjort det nemt og i forbindelse med afslutning af din ordrer spørger vi dig om, hvilken betalingsmulighed du ønsker.
Der kan vælges EAN betaling og derefter fakturere vi elektronisk via dit EAN Nummer.
Sådan køber du hos Sygeplejebutikken
Vi har et stort udvalg af udstyr til sundhedspersonalet og vejleder dig gerne på info@sygeplejebutikken.dk eller 60698383.
Når du finder en varer du ønsker at købe kan du lægge den i kurven. Herefter bliver du spurgt om hvilken fragt metode du ønsker.
Vi anbefaler enten pakkeshop eller levering til erhvervs adresse, da det gør det nemmere at træffe folk hjemme til kvittering af pakken.
Herefter skal du vælge hvor pakken skal leveres og godkende handels betingelserne i butikken.
Betalingen kan vælges enten som MobilPay, kreditkorts betaling, bankoverførsel eller EAN-betaling.
Efter du har valgt betaling så er ordren gået igennem og du vil modtage en ordrebekræftelse på mail.
Når vi har sendt din ordrer får du så en kvittering på at ordren er afsendt og så burde der ikke gå lang tid inden din du har din pakke i hænderne.
Mange hilsner Rikke
Hvor tit sender Sygeplejebutikken?
Vi sender på alle hverdage og alle ordre der er bestilt inden kl. 13.00.
Vi har Danmarks hurtigste gravørservice og derfor sender vi også graveringer fra dag til dag.
Sygeplejebutikken sender fra flere adresser, så derfor kan din bestilling godt komme i flere pakker.
Hvor lang tid tager det at få graveret?
Vi graverer alle hverdage. Bestiller du inden klokken 13.00 på hverdage, afsender vi varen samme dag.
Vores gravør har 20 års erfaring i at gravere og hun er dygtig til, at få det til at se godt ud på navneskilte, sygeplejeure og de andre ting som vi tilbyder gravering på.
Hvordan skiftes batteriet i et sygeplejeur?
Hvornår trækkes pengene på min konto?
Hvis du vælger at betale med kreditkort trækker vi pengene når vi afsender din vare.
Den danske markedføringslovgivningen siger, at man først må trække pengene når varen er afsendt og dette overholder Sygeplejebutikken.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget vare?
Du må meget gerne kontakte os på info@sygeplejebutikken eller på 60698383.
Så finder vi en løsning på det.
Bytteservice
Reklamation
Er varen gået i stykker??
Så kontakt os venligst på info@sygeplejebutikken.dk eller 60698383.
Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager den forkerte vare?
Du skal kontakte os på info@sygeplejebutikken.dk eller 60698383.
Så sørger vi for at du får den rigtige vare.
Hvorfor modtager jeg ikke nyhedsbrevet, selvom jeg har tilmeldt mig?
Når man tilmelder sig nyhedsbrevet kan der godt gå lidt tid inden din mail adresse registreres på vores mailliste.
Nyhedsbrevet kan ved en fejl også være endt i din Spam mappe. Tjek derfor din spam mappe i dit mailprogram.
Men vi forsøger at lave det så nemt som muligt, hvis du oplever at du ikke er registeret er du velkommen til at kontakte os på info@sygeplejebutikken.dk
Har I et katalog?
Vi arbejder på at lave et katalog, men har ikke et klar endnu.
Vores webshop har alle vores varer.
Har du brug for hjælp?
Sidder du med spørgsmål eller har behov for support, så kontakt os. Jeg sidder klar fra 9-16 på alle hverdage.
Husk, at jeg sender ud alle hverdage, bestil inden kl 14.00.
Chat med os